Els terminis de tramitació han quedat suspesos fins que finalitzi l'estat d'alarma

D’acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de les entitats del sector públic fins a la pèrdua de vigència d’aquest Reial Decret.

Restricció puntual de l'accés a camins públics que es trobin en zona de batuda 08/12/2019

La restricció s'efectuarà, de forma puntual, el diumenge 8/12/2019, de 8:30h a 13h.

Benvolguts/des,

Com ja els vam informar, atesa l'elevada població de senglars que hi ha actualment a la comarca i considerant que aquest fet provoca danys als conreus i un perill per al trànsit de vehicles, per motius de prevenció i seguretat en les batudes de caça de porc senglar, aquest Ajuntament ha autoritzat a l'Associació de Caçadors d'Avinyonet de Puigventós a restringir l'accés a camins públics que es trobin en zona de batuda per la temporada 2019/20, en concret, del 9 de novembre de 2019 fins el 29 de març de 2020, en l'horari comprès entre les 8:30h i les 13h.

En aquest sentit es realitzarà una batuda de caça de porc senglar, el proper 08/12/2019, de les 08:30h a les 13:00h. Ens informen que possiblement s'haurà de tallar l'accés d'algun camí. La zona on es realitzarà la batuda és la compresa entre: Camí les Trescases Torrent d'en Serra - Rec de les Costes - Zona les Costes. Poden consultar el plànol de la zona de la batuda clicant sobre l'enllaç.

La batuda i l’ús dels camins (si escau) s’haurà de portar a terme amb estricte compliment d’allò establert a la Llei 1/1970, de 4 d’abril de, Caça i normativa de desplegament. Per tant, caldrà adoptar la senyalització temporal corresponent. Per a una major garantia de la seguretat s'ha demanat la presència de com a mínim dues persones, una a l’inici i l’altra a la fi dels camins públics afectat, a fi i efecte que s’informi de la situació a les persones i vehicles, així com dels riscos, de les condicions i de les possibles alternatives existents per evitar transitar per la zona de la batuda.

En aquest sentit, el cap de colla es farà responsable de l'organització, coordinació i senyalització pertinent per poder realitzar aquesta activitat amb la màxima seguretat i segons reglamentació de caça, i d'informar amb antelació de l'inici de la batuda als veïns que es puguin veure afectats per restringir l'accés en determinats camins.

Salutacions,

    

Utilitzem cookies pròpies i de tercers pel millor funcionament de la nostra web, així com per, en el teu cas, analitzar els hàbits de navegació. Pots canviar la configuració de les cookies del teu navegador en qualsevol moment. Al clicant el botó “Acceptar” consents dites cookies. Pots obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, clicant el botó "Més informació".