Els terminis de tramitació han quedat suspesos fins que finalitzi l'estat d'alarma

D’acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de les entitats del sector públic fins a la pèrdua de vigència d’aquest Reial Decret.

Tràmits en línia (e-TRAM)

  • Si voleu descarregar-vos la Instància general (format paper); caldrà imprimir-la, omplir-la i presentar-la a les oficines municipals.

FORMAT ON-LINE: 

GENERAL

PADRÓ

URBANISME, ACTIVITATS I MEDI AMBIENT

HISENDA, IMPOSTOS, TAXES I PREUS PÚBLICS

ALTRES

També pots fer aquests mateixos tràmits des del Llistat de l'AOC.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers pel millor funcionament de la nostra web, així com per, en el teu cas, analitzar els hàbits de navegació. Pots canviar la configuració de les cookies del teu navegador en qualsevol moment. Al clicant el botó “Acceptar” consents dites cookies. Pots obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, clicant el botó "Més informació".